onsdag 26 november 2008

Det blir säkert jättekul...för dem.

Några av er kanske har läst mitt inlägg "Det blir säkert jättekul...för dem." som jag skrev den 23 oktober angående att bröderna Schulman skulle göra 7 filmer och visa upp dem på 1000apor.
Den rubriken kändes passande även för nyheten om Filip och Fredriks nya program "It's live from New York" (om det verkligen kommer att heta så), för det kommer säkert att bli jättekul för dem. Skillnaden här är att jag tror att det även kommer att bli jättekul för oss som tittar.

Jag har länge velat se Filip och Fredrik intervjua riktigt kända artister och skådespelare. Jag hoppas bara att de lyckas få dem till sitt program så det inte blir pannkaka och Shannen Doherty av alltihop.

Väldigt snyggt taget foto på Filip Hammar i Aftonbladet förresten ;).

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med! Det kommer nog att bli jättekul för mig i alla fall! =D