torsdag 20 november 2008

Gwyneth vill avskaffa julen, jag vill se på Kalle och Kronér!

Jag älskar julen och allt som hör med julen att göra (nästan). Stämningen, julkorten, godiset, familjedagen och kvällen, maten, drickan, julklapparna, granen, pyntet och Kalle-Anka. Bland annat.
Jag är absolut inte som Gwyneth Paltrow eller Madonna som vill avskaffa högtiderna helt (men jag förstår deras poäng agående konsumtionen och visst har de till stor del rätt).

Men nu till saken, så läste jag att Lasse Kronér har blivit årets julvärd och det tyckte jag var kul! Det blir jättebra. Det ska vara en mysig, glad och naturlig person som är julvärd och det stämmer in på Kronér. Eller vad tycker ni?
Åååååh, jag längtar till julen!!! Nu har jag väl nästan en anledning till att baka lite chokladkola tror jag...


Banner Kanalpaket 180x150

Inga kommentarer: