onsdag 19 november 2008

House får inte lov att bli kär.

Gårdagens House citat:
House har köpt en ny käpp med eldflammor på. Cameron får se den för första gången.
Cameron: Flames?
House: Makes it look like I'm going faster.

På tal om House så har Lisa Edelstein talat med E!Online angående om det kommer bli en romans mellan House och Cuddy tillslut. Hon svarar:
"They are both somewhat incapable of having a relationship, which makes them perfect for each other, but not really, because they can't have a relationship with anybody. They should try, so we'll see. You can't really have House fall in love—you can't really do that to the show."
Angående om Cuddy kommer bli gravid eller inte säger Edelstein att hon inte vill avslöja för mycket men säger "The baby storyline continues".

3 kommentarer:

LordParzifal sa...

Scully och Mulder, känns det igen? Arkiv X var likadant. Det brukar vara så i TV-serier för tidiga tonåringsgruppen, Dr.Quinn var ett undantag med 'lyckligt slut' men sista säsongen fick man vänta på i 2 långa år sen köpte snål TV4 in den som eftermiddagsserie för reprisavgift från kanal 5.

Jodå TV historien i Sverige vad det gäller serier är inte rolig...
men det är Edelstein och 'House' med, men det visste du ju redan innan.
Men Edelstein *skrapar med foten* är ju lite snygg också...

Du skulle ha internetbio med 10 trailers på botten av sidan förresten...
(och ta avgift...nah, men jag såg imdb har en widget nu fast den var för stor för mig)

Be well,
LPWJ

Anonym sa...

Jag har faktiskt bara kikat på House någon gång då och då - mycket sällan. Men alla figurer verkar onekligen lite udda med starka karaktärer.

The Bride sa...

lord Parzifal: Åhh den dag jag kan ta betalt för att visa internetbio!! Det hade varit något.
Ska kika in på imdb (gör jag i och för sig varje dag men inte sett detta, ska ta en titt). Tack för tipset!

Vera: Ja, figurerna är verkligen udda. Med min idol House i spetsen.