tisdag 30 december 2008

6 rätt av 8 (12)!

Nu har det presenterats vilka som ska vara med i Let's Dance. Jag hade rätt på:
  • Hasse Aro
  • Magdalena Graaf
  • Blondinbella - Isabella Löwengrip
  • Magnus Samuelsson
  • Laila Bagge
  • Kitty Jutbring

    De jag inte gissat:
  • George Scott
  • Carl Jan Granqvist
  • Morgan "Mojje" Johansson
  • Elisabet Höglund
  • Linda Haglund

    En del som jag inte har hört talas om innan. Den halvan som jag gissade mig till är de som är intressantast tycker jag. Carl Jan kan väl i och för sig kanske bli lite smårolig att titta på.
    Magdalena Graaf har redan varit ute och partat med kompisen (?) Katrin Zytomierska och Daniel DaSilva en del så att de två var ett "par" kunde man ju gissa.

    Blondinbella tror på sig själv och sin partner och skriver i sin blogg:
    "Och vill ni veta en till sak? Jag och Jonathan Näslund kommer att vinna hela tävlingen, för vi är så duktiga!"

    Det roligaste paret blir nog Magnus och Annika gissar jag.
    Annika skrev på julafton i sin och Magnus blogg:
    "Vad gör man inte för dansen? Jag känner på mig att denna säsongen av let's dance kommer att bli helt fantastisk! Kan det bli något annat när man fått en sån underbar danspartner?:) Vi stormtrivs verkligen ihop, men han får slita som en galning...han har ju fått mig till partner...hehe! Kramar Annika "
    Gulligt.

    Andra bloggare om Let's dance:
  • Strongman goes gracil
  • Konstigt
  • Nyårskrönika
  • 1 kommentar:

    Sara Ödmark sa...

    Ska bli intressant att se hur många röster Blondinbella drar. Jag kommer nog inte att titta just på henne direkt.