tisdag 9 december 2008

Jag vet vem som dör...

...tror jag i alla fall. Åtminstone om man ska lyssna på ryktena.
Vill du inte veta så klicka inte här (kommentar av Hannah längst ner) eller här (peka inte ens med muspekaren här då länknamnet avslöjar allt).
Ikväll är det säsongsavslutning på "Desperate Housewives" på Kanal5. Säsongen i Sverige slutar inte som säsongen i USA tyvärr då Kanal5 slutar sända lite innan den riktiga avslutningen....
Säsongsavslutningen i USA innehåller en (mord?)brand.

Titta inte heller på detta om du inte vill få veta vad som kommer att hända:



eller detta:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Säsongsavslutningen i USA är inte avsnittet du skriver om, asså mordbrand avsnittet. De visade mordbrand-avsnittet för ca 3 veckor sen.

Desperate Housewives är den bästa serien, tack att den finns!

Anonym sa...

din blogg är jättebra :)

The Bride sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
The Bride sa...

Tack! =)

Okej, vad bra att du skriver det. Jag ska helt ärligt säga att jag inte har förstått det där med USA säsongerna och de svenska säsongerna och hur de är uppdelade. Så säsongen håller fortfarande på i USA?

För er som undrar varför era kommentarer inte har blivit publicerade så är det för att jag inte vill att några "spoilers" ska synas här för de som inte vill veta vad som ska hända. Ni får gärna däremot komma med kommentarer om vad ni tror ska hända.
Det som jag fått veta av en del av er läsare är att ryktena i de länkar jag har med tydligen inte ska stämma.
Ja, det ska bli spännande att se i alla fall. :-)