torsdag 18 december 2008

Över mellan Hanna och Elias?

Det är det intryck jag får av artikeln i Aftonbladet idag angående valet i Bonde söker fru. Ratade Johan säger till tidningen att Hanna hade passat bättre ihop med honom och Hannas replik är:
"Jag vill inte säga något ont om Elias, men jag kan förstå Johans resonemang. Jag behöver en kille med go’ i, och de växer inte på träd."
Det låter inte som att hon och Elias fortfarande är ett par tycker jag. Eller är har jag helt fel ute?
Jag som bara har sett ett eller två avsnitt tidigare satt i alla fall och snyftade igår när Hannas val var. De såg så söta ut tillsammans och de var så förälskade och glada. Härligt att se! Synd om det inte höll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

såg elias ensam på krogen för ett par veckor sedan iaf..i byn där han bor.

Anonym sa...

Jag tror inte att det är över mellan Elias och Hanna. Träffade också Elias på krogen för några veckor sedan och pratade en del med honom. Självklart var han ensam eftersom han inte får visa sig med Hanna. Men telefonen gick varm av sms, och min väninna som stod bredvid tjuvkikade och tyckte sig se att det var från Hanna. Vid frågan om det var så fick vi bara ett rodnande leende tillbaka...