måndag 29 december 2008

Oj oj oj här går det fort - det gäller att smida medan medieintresset är hett

Läste att Bonde söker fru - Magnus ska gifta sig med Emma i januari och allt ska visas i TV.

De drar inte ut på tiden. Det gäller ju att smida medan mediaintresset fortfarande är hett. Ingen tid för eftertanke och för att låta det rosa skimret lägga sig.
Fast varför ska de? Folk gifter sig ju jämt utan att tänka särskilt mycket. Folk skiljer ju sig jämt med dessutom.

Jag låter kanske sarkastisk men det är inte (helt) min mening. Jag är glad för deras skull och jag hoppas och tror att de kommer att bli väldigt lyckliga. Men ibland när folk springer in i något sådant här får jag känslan av att de är rädda för vad som ska ske om de väntar, om de börjar med en långsam promenad.
Fast i detta fallet gissar jag att påhejningarna från TV4 producenterna är det som får dem att öka takten mest.

Inga kommentarer: