tisdag 23 december 2008

Kate Hudson: "Jag tror inte att monogami är möjligt"

Kate Hudson som just nu är aktuell på bio med kärlekskomedin My best friends girl har sagt att hon själv inte tror på monogamisk kärlek.
"Jag hamnade i denna kontroversiella diskussion en gång. Jag var gift på den tiden och jag fick frågan 'tror du att monogami är möjligt?' och jag svarade 'Nej, jag tror inte vi är menade att vara monogama, vi är djur."
Hon fortsätter: "Om du har den personligheten, så kommer det aldrig att försvinna för du styrs av din sexuella energi."
Samtidigt säger hon att hon aldrig kan vara i ett öppet förhållande...

Själv är jag en romantiker och tror på monogami, själsvänner och livslång kärlek.

1 kommentar:

Mattias S sa...

Själsvänner och livslång kärlek kan man ha även om man är poly. :)