måndag 8 december 2008

Nya kändisbilder: Lättklädd Pamela Anderson, höggravid Jennifer Garner, söt Emma Watson mfl.

Lite nya kändisbilder (klicka på namnen för att se på bilderna):

Emma Watson var på Los Angeles premiären av sin nya film "The Tale of Despereaux" igår och pussade lite på Desperaux. Angående den nya filmen så ska Emma ha sagt till MTV: "Jag läste manuset, och jag bara älskade det. Det var så charmigt. Jag blev förälskad i Despereaux, så jag hade egentligen inget val. Jag var tvungen att vara hans prinsessa."
På premiären var även Matthew Broderick och Dustin Hoffman.

Hugh Jackman har berättat att hans fru satt bredvid honom när han såg på filmen "Australia" för första gången. När den första kysscenen med honom och Nicole kom så sa hon "That was great!" vilket gjorde honom glad. "När din fru ger dig tummen upp, då vet du att du är på rätt spår."

Höggravida Jennifer Garner använder sin mage till hjälp när hon bär runt på sin dotter.

Pamela Anderson iklädd endast t-shirt och...trosor (?) hängde med Paris Hilton på ett konstgalleri i lördags.

Gwyneth Paltrow och hennes tränare Tracy Anderson är med i senaste numret av Gotham. Hon berättar att hon numera bara gör max en film om året. "Jag har inte spelat in en film sedan mina barn föddes, och jag tror inte jag kommer göra det heller. Jag får aldrig tillbaka de här dagarna - de är så delikata, och värdefulla och roliga, jag vill inte missa dem."

Inga kommentarer: