fredag 19 december 2008

De enda som fortfarande är tillsammans är...

Emma och Magnus tror jag.
(Ja, jag pratar fortfarande om Bonde söker fru.)
De andra tror jag tyvärr är singlar nu.

Här är mina gissningar:

  • Om inte snabblicken på nästa avsnitt är helt konstigt ihopklippt så verkar det ju som att Magnus friar.
    Det var så gulligt när Emma sa att hon aldrig har känt sig vacker i någon annans ögon så som hon gör när Magnus ser på henne (eller något liknande). Det är ju underbart!

  • Jag vet att en del av er tror att Hanna och Elias fortfarande är ett par. Men jag tror inte det. Jag tror att det rann ut i sanden och att Hanna tillslut avslutade det.

  • Jag gissar att Per har blivit dumpad av Åsa.

  • Peter har dumpat Wille.

  • Linda Isacsson är lycklig med sin man och har en väldigt söt liten dotter och nästa år inser svenska folket hur otroligt duktig hon är och röstar så att hon vinner Kristallen.

  • 1 kommentar:

    Emma Englund sa...

    vad roligt att du faktiskt gissade rätt:)

    kram/Emma Englund