lördag 15 november 2008

Juryn lovade att vara "lean and mean" men var bara "sweet and neat"

Efter dagarna på Kanarieöarna kom Idolerna tillbaka mindre taggade än någonsin. Juryn lovade att vara "lean and mean" men var bara "sweet and neat".

Jag tycker att Alice var bäst igår när hon gjorde sitt egna uppträdande. Duetten var inte lika bra. Grease var en av mina favoritfilmer när jag var yngre och jag har nog sett den drygt 30 gånger (jo!) men låten Alice och Robin.B sjöng känns tyvärr inte lika rolig längre och uppträdandet blev lite B.

Visst sjunger Kevin jättebra och han är väldigt duktig och verkar hur go och snäll som helst men jag kan inte hjälpa det, jag är helt ointresserad. Hans karriär känns helt självklar och färdigspikad redan. Jag kan se det framför mig. Han kommer att ge ut någon popig skiva som kommer att ha några "hitar" som spelas på den svenska radion. Han kommer vara med i alla spel/sång program som finns på svensk TV. Vi kommer se hur han skojar till det tillsammans med Robert Wells och Linda Bengtzing. Dessutom kommer vi garanterat få se honom i Melodiefestivalen och större delen av svenska folket kommer att älska honom. Det kommer gå bra för Kevin. Men alltihopa gör mig lite uttråkad. Förlåt.

Inga kommentarer: