tisdag 25 november 2008

Gynning försöker se sexig ut och tipsar om hur man blir smal genom att titta på tunna modeller

Jag har alltid tyckt att Carolina Gynning är bra och det gör jag väl fortfarande, tror jag. Efter att ha kollat in hennes blogg då och då har jag dock börjat bli tveksam. Det verkar som om det mesta på bloggen handlar om att Carolina lägger ut olika kort på sig själv där hon försöker se så sexig ut som möjligt. Ibland även tillsammans med en kompis och så försöker de se sexiga ut tillsammans. Nu har hon även gett tips om hur man blir smal genom att sätta upp bilder på modeller, som ser ut att inte äta alls, på kylskåpet och sedan kan man tänka att "så vill jag också se ut". Det ska tydligen få en att inte vilja äta så mycket...

Nu ska hon i alla fall ha fått ett toppenerbjudande av TV4 angående ett nytt TV-projekt. Vad det är vill hon inte säga men tydligen är det inte ett jetset program i Hollywood miljö. På bloggen skriver hon:
"Gode gud nu har jag haft möte med tv 4 och ni kommer dö när ni får Höra om vad de erbjöd mig? Ha,ha,ha om någon gissar rätt får ni hänga med…kram cg."

2 kommentarer:

LordParzifal sa...

Det finns nästan mer nytt på Hollywoodstock sidan nu med minnen och
anekdoter från min egen samling eller som jag söker reda på på nätet.

Mest äldre men även nytt, även om jag är glad att du med flera läser
texterna på LPWJ. Hälften av dom var menade för amerikanska sidor som
syns på dom, det nya är ju från nu såklart.
Errr Hollywoodstock kan bli lite grabbig ibland (det är min tillflyktsort från seriösa websidor, har alltid varit så även på eget .com förr) men all fakta är korrekt där. Mitt eget lilla wiki...
Watchmen hade jag förresten bara lagt upp en bild på men skrivit om som kommentar på JahHollis sida om 'Fantomen, var är du, du behövs nu'
F ö tycker jag det är synd att så få kommenterar och länkar när det är så många som läser den här sidan HÖR NI DET DÄR UTE! *knackar på datorskärmen* hehe Vakna!

Be well,
LPWJ

The Bride sa...

Ska kika in din andra sidan. Hade inte riktigt förstått vilka du uppdaterar.

Tack, vad snällt. Ja, fler kommentarer hade ju varit kul. Lägger ner så mycket tid på det här så att få lite feedback är aldrig fel.