tisdag 25 november 2008

Bildextra: Britney skyller på Kevin, Orlando myser i Venedig och Reese tror på kärleken!

Britney Spears var i Frankfurt tidigare idag och var klädd i rock och hatt.
I en intervju i "Rolling Stone" nyligen passade Britney på att ge exmaken en känga:
"Every time they (barnen) come to visit me, I think about how they’re such special people… [But they] are starting to learn words like ’stupid,’ and Preston says the f-word now sometimes. He doesn’t get it from us. He must get it from his daddy. I say it, but not around my kids."

Igår kväll var Nicole Kidman med maken Keith Urban och motspelaren Hugh Jackman på New York premiären av filmen "Australia". Om inspelningen av filmen har Jackman sagt:
"Både Nic och jag svimmade. Jag svimmade första dagen, jag tror det satte tonen för filmen. Det var sandstormar, vi hade översvämningar, och trots det så älskade vi varenda minut av det."
Tidigare på dagen hade Nicole varit med på "Late Show with David Letterman".

Oralando Bloom och hans modellflickvän Miranda Kerr sågs igår mysa runt på sightseeing i Venedig.

Reese Witherspoon var igår ute på stan i New York. Hennes film "Four Christmases" som jag har skrivit om i ett inlägg här nedan har premiär i USA imorgon. För några dagar sedan var hon på förpremiären och såg väldigt vacker ut.
Enligt GossipGirls så har Reese nyligen sagt så här angående att gifta sig igen:
"Familjen är allt vi har i livet, men jag vet inte hur jag känner angående äktenskap. Uppenbarligen så har det inte gått tillräckligt lång tid efter mitt förra äktenskap för mig att tänka på att gifta mig igen. Saker förändras. Men din förmåga till att älska förblir. Åh, jag har stor tro på kärleken! Det har jag!"

Gravida Naomi Watts var ute på Manhattan.

Enligt FemaleFirst så har Sarah Jessica Parker hintat att uppföljaren till "Sex and the city" filmen kanske redan kommer att spelas in i sommar för att släppas 2010. Parker säger också att hon inte har funderat på möjligheten att Carrie skulle bli mamma men hon tror inte att det är aktuellt eftersom det inte känns som ett val Carrie skulle göra.

Jessica Biel och Justin Timberlake var ute på Manhattan och promenerade med sina hundar under dagen idag.

Inga kommentarer: