lördag 8 november 2008

Jag hoppas inte att man nu kommer få se Lars i "Dobidoo" och "Så ska det låta"

Jag undrar om detta blir det sista inlägget i hela Lars-debatten. Antagligen inte. Han var bra igår. Jag såg inte slutet av programmet men vad jag förstår ville han inte sjunga slutlåten tillsammans med de andra deltagarna?? Det var bra att han åkte ut. Man ska inte vara med i ett program man hatar. Snacka om att sälja sig själv.

Vi kommer att se Lars igen i alla fall, det är jag säker på, ett sammanhang som passar honom bättre antagligen. Det hoppas jag. För jag hoppas inte att man nu kommer få se han i "Dobidoo", "Så ska det låta" och andra program som han säkerligen också hatar bara för att han vill sälja sig själv. Nu är det istället dags för Lars att satsa på något han kan stå för.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, inte tönt-Lars. Men jag vill se mer utav Raffe! Vore roligare om de kunde få med lite fler rockare i programmet. Typ Martin Westerstrand o liknande. Skulle bli roligare att titta på! Och för guds skull, gör publiken ungare i programmet!! Dobidobidobidooo!

dragontrumpetare sa...

Lars hatade inte programmet utan själva konceptet. Att leta just Mainstreamartister och inte gå på det som folk faktiskt är bra på och utveckla detta.

LordParzifal sa...

Vilken ANNAn hamnar vAL I CEntrum nu då...
Ja två finns det väl =P

Det är bara vinnaren som säljer sig, ur min synvinkel hade det varit ett grymt bra slut om Lars hade vunnit och tackat nej till kontraktet, likt Cornelis så kommer han att skriva för gitarr i framtiden och hade nog aldrig tänkt sjunga andras hissmusikpoplåtar ändå.
Se bara hur det gick för Picasso, jag har skrivit det förr, med ett sådant namn och insjungna låtar för 10 år sedan så har man inget att skylla på, hon vann 10 år för sent...Countrytjejen som vann American idol är ett världsnamn (som jag fn har glömt hehe)
Hon vann årets låt på CMA som är stort att vinna för vem som helst av eliten inom amerikansk musik.
De har tagit tillbaka litet av storheten efter hårdrocken minskade i popularitet efter 90-talet i USA. 80-talet var ju fyllt av hårdrock, hiphop och country.

Hörru var inte de här en FILM sida =)

Be well,
LordParzifal