måndag 24 november 2008

Jag sa ju det! Någon mer som vill ha sin framtid spådd?

Angående "Ensam mamma söker".
Jag känner mig faktist rätt stolt över mig själv att jag kunde gissa så rätt. Inte för att det var så svårt men ändå...
Inte så kul heller att jag hade rätt om Ninas förhållande men hon kommer hitta någon annan snart ändå tror jag.
(Se mitt tidigare inlägg här).

Johanna valde Alex som sagt. Jag citerar mig själv:
"Just nu vet hon inte hur de har det för de har inte kunnat träffas så mycket medan programmet sändes. Men de försöker få det att funka."
Och så här säger Johanna till Aftonbladet:
"Nu har vi träffats i ett par veckor. Jag vet inte om vi är ett par, men det tror jag kanske, eller när är man ett par?"
Det sista jag skrev igår om att de om ett par månader kommer att bekräfta att det är slut återstår ju att se. Jag vill ju inte sparka på någon annans lycka direkt...

Om Anette skrev jag:
"Anette väljer Rikard (dah!)
De är fortfarande tillsammans och ruskigt lyckliga och kära. Om ett år är de gifta."

Anette är förlovad och säger så här till Aftonbladet:
"Friar han tackar jag ja! Jag vill verkligen dela mitt liv med honom. Ja, det är kanske inte aktuellt precis nu men det är våra planer."

Om Nina skrev jag:
"Nina väljer Peter men det har redan tagit slut. Förälskelsen fanns där aldrig."
Okej, okej, lite fel, hon valde Micke men det kunde lika gärna ha varit Peter. Nina säger till Aftonbladet:
"Just nu är det lite kaos. Det tog nyss slut med Micke."

Någon annan som vill ha sin framtid spådd? ;)

Se eftersnack med mammorna här.


KampanjBanners 06

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har helt ärligt inte kollat på ett enda inlägg förutom det som sändes igår.. Vet faktiskt inte vad jag ska tycka om programmet i sig.. Men du kan få spå mig *ler*

Ha en bra dag!

Emma

The Bride sa...

Hmm..jag skrubbar kristallkulan. Jag ser en härlig ny man som gillar kaffe i sängen och en fröjdefull jul...
;)