lördag 29 november 2008

Har mammorna olika avtal med TV3?

De tre "ensamma mammorna" är fortfarande hett stoff i tidningarna. En av dem är ju dock inte så ensam längre. Anette är förlovad och på framsidan av "Klick" kelar hon med Richard i badkaret. I intervjun med mammorna på TV3 får Johanna frågan om inte hon och Alex också ska flytta ihop:
"Nej, vi har inte så bråttom, vi tar en dag i taget. Jag tycker att det känns bra faktiskt med tanke på barnen. Jag vill inte rycka upp dem om inte jag är helt hundra."
Anette zoomas in...

Anette och Richard verkar vara som gjorda för varandra i alla fall och visst kan den lyckan kanske sticka i ögonen. Fast någon som inte visar något annat än lycka för de andra är Nina.

Vad jag tycker är konstigt är att endast Nina och Johanna bloggar på TV3 och endast de två har även chattat med tittarna. Har de gjort olika avtal med TV3 eller har de fått välja själva hur mycket de vill vara med och marknadsföra programmet?

Mina tidigare inlägg om Ensam mamma söker:
  • Jag sa ju det, någon mer som vill ha sin framtid spådd?
  • Dessa väljer de och så här har det gått...
  • Inga kommentarer: