fredag 24 oktober 2008

Nu är det rosa plastiga paketet här!

För några dagar sedan fick jag den. Den låg där alldeles rosa och fin och jag har inte förmått mig själv än att ta bort plastfodralet runt den.
Min "Sex and the city" film låg där alldeles ny och härlig i brevlådan.
Så ikväll är dagen D. Nu ska jag äntligen få se filmen. Jag har hållt mig några dagar för filmen vill jag se med något gott att dricka (kanske en Cosmopolitan) och lite snacks. Något som passar bra för en fredag.
Längtar tills ikväll.

Serien var så härlig på så många sätt. Till att börja med visade den att alla tjejer inte är likadana och har likadana drömmar om giftermål och äktenskap. Karaktärerna gick från en extrem till en annan. Lite överdrivet kan hända men poängen var glasklar. Vissa kvinnor är som män och vissa män som kvinnor.


CD WOW!

Inga kommentarer: