lördag 18 oktober 2008

Jag blir glad!!!

Robins som visades på SVT1 (eller Kanal1, vad heter det egentligen nu för tiden?) var precis så bra som jag hoppades på. Det finns annars inte så många svenska program på TV som jag skrattar åt nu för tiden. Fredag hela veckan är till exempel inte alls lika roligt längre utan det verkar underhålla de som är med i programmet mer än tittarna. För att inte tala om Parlamentet där det enbart skämtas om sex hela tiden. Det gör mig bara trött.
Så, åter till Robins, som alltså var mycket bra. Robin är snäll mot sina gäster, han vill att de ska må bra. Han klappar Dolph Lundgren på axeln lite när han blir rörd. Detta program är inte menat att ha djupgående intervjuer där gästerna talar ut och lättar på hjärtat. Det ska vara lättsamt och roligt. Härlig fredagsunderhållning helt enkelt.
Carina Berg var ju skön som vanligt! Det var lite komiskt att se hur Dolph till att börja med tog utmaningen om att fälla en tår på allvar och kämpade på tills han insåg att Carina bara skrattade.

Jag blir glad!!

Inga kommentarer: