lördag 25 oktober 2008

Att kalla ABBA för töntiga var rätt töntigt.

Johan var bäst igår, trots att han har kommit i målbrottet. Hans uppträdande var det mest intressanta att titta på och hans röst var alldeles äkta och härlig.
Lars å andra sidan var ju roligast! Precis som Laila sa så var det ju lite musikal över det, inte alls vad man kunde förvänta sig av Lars. Det var helt galet och underhållande i alla fall.
Robin.E och Anna var också bra och Kevin sjöng som vanligt utan anmärkningar.
Alice uppträdande kändes som ett skolframträdande av en duktig tjej på musiklinjen, varken mer eller mindre. De andra har jag redan glömt.
Loulou gjorde en miss när hon kallade ABBA för töntar och sen vägrade hon prata med Katrin för att hon tycker att Katrin har kritiserat henne. Själv kritiserade hon Sveriges stolthet, ABBA. Det är rätt sturskt.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Håller helt med om Johan och Lars. Vad skulle Idol vara utan dem? Ingenting alls. <3

Sofia sa...

Jag tror det blev Loulous fall faktiskt.

Anonym sa...

Loulou fick en fråga, det var om hon tyckte ABBA var coola. Skulle hon ljuga då eller?

Tyckte det var BRA att hon sa vad hon tyckte.

Och själv skulle jag aldrig pratat med Katrin om hon hade sagt något elakt mot mig. Hon kan inte få så många chanser. Hon hade ju sagt också elaka saker Anna och Jesper.

Loulou tycker själv att ABBA är jättebra. Man kan tycka att de är töntiga fast tycka de är jättebra.

Kolla på hennes blogg på tv4 om du inte tror mig.