söndag 19 oktober 2008

"En knasig drömscen" - Sex and the City


Nu har jag förbeställt "Sex and the city" filmen (nej, jag har inte sett den än...).
Jag längtar så jag håller på att bli gulgrå.

Så länge nöjer jag mig med att läsa om filmen på nätet.
Visste ni att när filmen spelades in i New York var det ständigt fullt med folk som stod och tittade på. För att inte filmens handling skulle komma ut brukade Sarah Jessica Parker och hennes medspelerskor prata högt med varandra om att "Det här var verkligen en knasig drömscen vi spelar in nu" (eller liknande) i ett försök att lura åskådarna att Carrie inte alls skulle gifta sig "på riktigt".
De filmade även olika låtsas scener, som aldrig var aktuella för filmen, utomhus för att lura paparazzis och publiken på plats.

Deras tagline är väldigt fyndig.
Tagline: Get Carried Away.

Inga kommentarer: