onsdag 8 oktober 2008

Ja, hon gjorde verkligen revolt mot det smala idealet...



...eller inte
. Dana Delany som spelar Katherine Mayfair i Desperate Housewives säger att hon gjorde tvärtom mot de andra skådespelerskorna i Desperate Housewives och gick upp i vikt istället för ner under inspelningen. Hur smal var hon då inte innan? Jag ser då ingen skillnad på henne och de andra.
Fasligt bra spelar hon dock. Hon känns skrämmande kall och jag ryser när hon ler trots att hon är så vacker.

Men är det någon som kan förklara för mig när hoppet 5 år fram i tiden, som alla pratar om, kommer att ske? Förstår ingenting... Säsongen har börjat väldigt svagt tycker jag.

2 kommentarer:

GladaGrodan sa...

tiden är 5 år fram i säsongen som startade precis i Usa .

The Bride sa...

Okej tack, då slipper jag grubbla mer på det. :-D