fredag 24 oktober 2008

Zytomierska skriver kärleksfullt om Schulman.

Ikväll är det dags för Idol igen och jag måste nog spela in eftersnacket på TV400 eftersom att jag av naturen är en så himla nyfiken person. Jag har inte sett det innan och jag måste ju se "what all the fuzz is about" (finns det någon bra översättning på det uttrycket så kom gärna med förslag) nu när Katrin Zytomierska är tillbaka.
Lite fint är det i alla fall att Zytomierskas skriver kärleksfullt om exet Schulman på sin blogg:
"Alex har aldrig skadat mig på något sätt. Han har varit den mest perfekta man som en kvinna kan önska sig. På riktigt."
Mycket kan man säga men visst sköter hon sin seperation bra mycket bättre än exempelvis Madonna och Guy Ritchie för att inte tala om Charlie Scheen och Denise Richards? Mycket bättre!
Mera kärlek.

På tal om allt detta med Zytomierska så har Mattias Hermansson skrivit en bra och intressant krönika i DN idag.

Inga kommentarer: