torsdag 30 oktober 2008

Angelina svartsjuk på Diane Kruger. Som man bäddar får man ligga...

Jag vet att jag kanske inte borde kommentera detta men jag kan inte låta bli. Jag var alltid en av de som kände mest för Aniston i samband med skilsmässan mellan henne och Brad Pitt. Angelina Jolie hävdade i tidningar att hon och Brad inte hade haft ihop det innan skilsmässan med Aniston var igenom. Hon skulle aldrig kunna göra något sådant eftersom hennes far varit otrogen mot hennes mamma osv osv. Bla bla bla. Men nu har hon alltså erkänt att hon ljugit??
Aniston har berättat att hon fick missfall under sitt förhållande med Pitt.
Usch det är så tragiskt.

Nu påstår Celebslam att Angelina är vansinnig för att Brad ska ha flirtat med sin motspelerska i filmen "Inglorious Bastards" Diane Kruger. Kruger ska ha sagt till en tysk tidning:
"Troy was my first international film, and I was still married back then. I'm excited to work with Brad."
Som man bäddar får man ligga säger jag.



Sheer Cover Mineral Foundation

2 kommentarer:

Anonym sa...

Säga vad man vill om Angelina men hon är uppenbart inte funtad som de flesta.

Bl a svartsjukedrama som uppstår p g a henne. Krav hon haft att Brad inte ska ha kontakt med Jens mor, förbjuden att ha kontakt med Jen osv osv. Hade hon fått sin vilja igenom skulle hon antagligen kedjat fast Brad i sitt hus, kastat bort nyckeln och levat lyckligt i alla sina dagar.

Seriöst så borde hon skaffa hjälp för sin taskiga självkänsla och självförtroende.

Anonym sa...

ja, det stämmer men själv får hon ha kontakt med sina ex. Ger sina barn vapen , sedan ska hon arbeta för FN , stämmer inte. hon skulle behöva psyk hjälp