onsdag 3 december 2008

Ta reda på vem av hemmafruarna du är mest lik och ge din kommentar på gårdagens avsnitt

Desperate Housewives

Ja, det verkar ju onekligen som att Neal McDonoughs är ute efter Mike och att Mike har något att gör med mordet på Neals bror i fängelset. Om det nu inte blir en oväntad tvist, men det känns inte så. Eller?
Jag hade hoppats på något annat lite mer otippat. Tycker Mike har varit igenom tillräckligt det senaste.
Vad tycker ni om att Gabrielle gick med på att följa med Carlos och den äldre damen till Europa?
Känns rätt så obehagligt...

Hoppas Lynette inser sitt missförstånd snabbt i nästa vecka eller att Tom säger något till henne om det.
Kanal5 skriver att Katherines hemlighet ska bli avslöjad i nästa avsnitt. Vilken hemlighet då? Att hon har ihop det med Mike??

Ser fram emot nästa vecka, tråkigt att det redan är säsongsavslutning.

Här kan ni se en intervju med "Mary Alice" i lokalen där hon spelar in sin röst.

Du kan även testa vilken av hemmafruarna du är mest lik (själv blev jag Lynette). Klicka här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg reklamen, katherine och mike kommer ha sex i Brees kök på jobbet. Haha! Längtar till nästa avsnitt, synd att det är årets sista avsnitt..

jag blir alltid Gabrielle, en gång har jag blivit Edie på ett annat test, och på den svenska testet så blev jag Bree, annars alltid Gabrielle..