måndag 15 december 2008

Jag ser framför mig hur Linda vandrar i skogarna i Pajala för "Där kan man få vara ifred!"

Nu har castingen för Linda Rosings program Den rätte för Rosing börjat och i Aftonbladet står det idag att bland annat Per-Arne Ylipää från programmet Frusna män söker kärlek är med. Han som valde Aina som ni som såg på programmet vet. Skulle han vara den rätte för Linda?? Ja, de vore allt ett omaka par i alla fall.
Han bor i Pajala och det var därför det inte höll mellan honom och Aina, menar han, eftersom hon bor i Helsingborg. Tror han att Linda har lust att flytta upp till Pajala?? Det vore något. Bort från sin frisör och skvallerpressen till Per-Arnes hotell i snö och mörker. Går man in på Pajala kommuns hemsida är rubriken "Här kan man få vara ifred!"
Ha, ha! Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite lustigt. Som att Linda vill vara ifred. Hon har ju själv sagt att hon älskar uppmärksamheten. Jag tror inte att Per-Arne riktigt har förstått vad han ger sig in på, eller är det så att han också egentligen älskar uppmärksamheten?

4 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar* Ja det är nog en smula svårt att vara mediakåt om man bor i Pajala - även om det tydligen går att lyckas ibland...

LordParzifal sa...

Rätta mig om jag har fel men är inte House, Medium, Sex and the City, Desperate Housewifes och American och Swedish(heter det så) idol några av de som recenserats mest i den här bloggen och representerar den, eller har jag glömt bort nån...

Be well,
LPWJ

The Bride sa...

House, Medium och Desperate Housewives stämmer nog bra (mina favoritserier efter att Förhäxad slutade). Idol också. Boston tea party och Ensam mamma söker har nog också nämnts en hel del. Däremot inte Sex and the city serien som jag inte har skrivit om alls, bara filmen. Har heller inte skrivit om American Idol serien, har inte sett den. :)
Vore förresten jättesnäll om du hade några tips ombakgrund. Tycker jag är hyffsat bra på programmering men har inte alls lyckats mig förstå programmeringen här på blogspot särskilt bra.

LordParzifal sa...

Det är det jag håller på med, kolla mailen, men den jag skickade är inte färdig att användas än, jag ska putsa den tills du blir nöjd *sa dvärgen som putsade prinsessans sko*
=)

Be well,
LPWJ