söndag 28 december 2008

Jag är så arg! Vad är det för torrisar som röstar?

Såg på Körslaget igår igen och jag blev himla arg! Har inte blivit så arg av att se på ett underhållningsprogram på väldigt länge.
Vad är det för tråkmånsar där ute i Sverige som sitter och röstar egentligen??
Jag borde ju egentligen inte få uttala mig då jag inte röstade själv men jag trodde det var givet att Timo Räisänens kör skulle vara kvar. Mest på grund av Timo Räisänen själv. Han har ju karisma, glädje och är sjukt underhållande. Nej, torrbollen Eriks kör kunde åkt istället.

Hade Timos kör hängt löst i fredags så hade de varit kvar igår. Det är jag säker på. Det är det som gör den här "hänger löst" delen utan att någon åker ut så orättvis. Då röstar ju alla som tokar på de som de tror har en risk att åka ut.

Nej, nu är Körslaget inte alls lika kul längre. Kan man inte få rösta tillbaka....snälla!!


Andra bloggar om Timo:
  • Allmänt trött och folk fattar inte Timos storhet
  • Halva glädjen borta
  • Den mest intressanta profilen ute ur leken
  • Vad hände i Körslaget..
  • 2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Jag vill bara säga en sak Erik är INGEN torrboll! Varför tycker du det?? För att han är med i E.M.D? Eller kanske för att han har setts mer i tv än Timo?? Visst jag tycker också det var synd att Timo åkte väldigt synd. Jag hoppades att Magnus lr någon annan hade åkt och att Erik och Timo hade stått i finalen.
    Så nu är det bara Erik jag hejar på. Men du har fel där du säger att han är en torrboll.

    The Bride sa...

    Nope, endast för att han är torr och tråkig (i mina ögon).
    Timo var rolig.
    Men...jag kanske ändrar uppfattning. Får se...mycket möjligt att jag har fel, det händer oftare än jag vill.