fredag 26 december 2008

Johan säger att Elias är grymt tråkig och jag hade rätt (igen)

Vad härligt att det i alla fall blev ett kärlekspar i Bonde söker fru.
Jag hade ju tvyärr rätt (igen) angående att det inte skulle hålla mellan de andra. Jag tar på mig besserwisser hatten och sjunger en liten sorgsen sång.
Tidigare inlägg:
  • De enda som fortfarande är tillsammans är...
  • Över mellan Hanna och Elias?
    Tråkigt med Hanna och Elias men de var alldeles för omaka och han kändes inte som en så rolig kille för Hanna. Till TV4 säger Hanna att hon inte har någon kontakt med Elias idag:
    "Nej, han är nog den jag minst kontakt med nu. Men jag och Johan är jättebra vänner. Jag pratade faktiskt med honom för bara en liten stund sedan."
    Johan själv säger att han nu har en ny tjej men att han tror att det hade funkat "skitbra" mellan honom och Hanna om hon valt honom istället. Angående Elias så säger han att han är "Grymt tråkig. Det såg jag redan på gården."
  • Inga kommentarer: