torsdag 25 december 2008

Heja Lasse!! (Idag blir det ingen tajt klänning)

Igår var det inte många minuters TV-tittande. Jag såg Kalle Anka, så klart, och på de sista 30 minuterna på Allt jag vill ha i julklapp på TV4 vid 7.30 på morgonen, tillsammans med min morgonpigga dotter som inte alls ser på TV ännu...

Det jag såg av Lasse Kronér var...mysigt, så mysigt. Han är ju mysig och naturlig och så gick han tydligen upp tre kilo också. Precis som man ska göra på jul. Han tog dessutom hjälp av Arne Weise. Smart! Heja Lasse!

Idag kan man titta på Pirates of the Caribbean - Död mans kista på TV4 kl.21 om man känner för det. (Låter mysigt (mitt nya favoritord) tycker jag men själv ska jag försöka ta min julmat- och chokladfyllda mage iväg på fest, men det blir nog inte att klämma ner sig i den där tajta klänningen som jag först tänkte).
Johnny Depp är härligt skön som Kapten Jack Sparrow.
Angående att spela rollen som den smått tokige Kaptenen har Depp sagt till About.com:
"I kind of like everything about playing him. I feel like he's just good fun to play.___You get to add stuff and try things and get away with it, just to see what you can get away with. I've been very lucky so far, and he's just a really fun character. I certainly wasn't ready to say goodbye to him after the first film. I felt like there was a lot more to be done, more fun to be had."

För er som inte blir charmade av en bra pirathistoria kanske istället gillar en butter tomte i Bad Santa på SVT2 kl.23.05. Kul!

1 kommentar:

Marysomeone sa...

men det har jag gjort.. :/ men det står på bloggportalen att jag inte ens skrivit någonting i bloggen.. jag funderade på om man skulle plinga men då stod det något om rrs atom.. jag har kollat igenom inställningarna på min blogg och det ska inte vara något hinder där.. konstigt..