onsdag 17 december 2008

Blondinbella pratar så där snabbt och ljust som så många tonårstjejer gör

En annan blondin som numera syns på TV4:s systerkanal TV400 är Isabella Löwengrip aka Blondinbella. Hennes program kommer att visas måndag-fredag kl.20.50. Angående vad man kommer att få se i programmet säger Isaballa till tv4.se:
"Det kommer bli allting som man får läsa om i min blogg: Galor, event, premiärer, jag som shoppar julklappar, hur jag firar jul och nyår, jag som åker på skidsemester, allting man kan förvänta sig att jag gör den här tiden på året!"

Jag tittade på gårdagens korta avsnitt och det var ju underhållande att se. Hon pratar så där snabbt och ljust som så många tonårstjejer gör (jag gjorde då det i alla fall när jag var 18 och även fortfarande ibland enligt min man och mina föräldrar).
Jag ska erkänna att jag aldrig har läst hennes blogg men gick in och kikade nu. Hon har ju tydligen en klädshop som hon gör reklam för och sen svarar hon på en läsares kärleksfråga. Det är tydligt, inte minst eftersom att hon är den mest populära bloggerskan, att det är många där ute som ser upp till henne och många vill säkerligen även vara som henne.
Inget fel i det, mitt första intryck är att hon verkar vara en härlig person, så länge som man inte glömmer att ifrågasätta det man läser och ser och att tänka själv. Vi lever ju i en "material world".

4 kommentarer:

Josefine sa...

Jag bara måste in på din blogg varje dag och läsa :)
Så himmla underhållande och bra skrivet!

Lilla huset på prärien sa...

Ja hon är helt galen den där Blondinbella tycker jag. Men SHIT vad hon är kreativ!! Det går ju verkligen jättebra för henne och tänk - hon är inte alls särskilt gammal. Respekt!

Tack för din lilla kommentar inne hos mig!

/Jenny

The Bride sa...

Tack Josefine! :*

Anonym sa...

"Vi lever ju i en "material world"."

Ja, tänk vad härligt det måste vara att bara kunna acceptera det rätt av och sedan inget mer.

Personer med konsumtionsmönster som Isabella Löwengrips är ett hot mot hela världen. Och det ser ni som ett föredöme.

In the words of Blondinbella och hennes gelikar: OMG!