måndag 1 december 2008

Kidman:"I loved getting dirty and sweaty", Pitt: "Det bästa Angelina har lagat till mig är flingor"

Den dagliga dosen av kändisbilder och skvaller (klicka på namnen för att se bilderna):

Sarah Jessica Parker, som ju nu har bekräftat att det blir en till SATC-film, följde idag, som vilken mamma som helst, sonen till skolan.

Nicole Kidman har inte en lugn stund och är just nu i Paris för att promota "Australia". Angående filmen ska Nicole ha sagt enligt GossipGirls.com: "Jag älskade att vara smutsig. Jag älskade att svettas i denna filmen."

Igår var familjen Jolie/Pitt i sitt hus i New Orleans. Angelina och Maddox shoppade och Brad passade på att åka motorcykel. (Nej, de är ingen "vanlig" familj då föräldrarna i en "vanlig" familj med 6 små barn bara kan drömma om att åka motorcykel själva eller vara ute i lugn och ro och shoppa.)
Brad intervjuades nyligen i Jamie Olivers Magazine där han berättade att Angelina inte var så bra på att laga mat utan att det bästa hon lagat till honom var "cerals" (flingor).

En annan sak som nyblivna föräldrar inte brukar få chans till att göra så ofta är att åka iväg på tumanhand på en resa. Idag hade i alla fall Jessica Alba och hennes man Cash Warren tagit sig till London.

Jessica Biel och Justin Timberlake har varit i Memphis, Tennessee och hängt lite med Justins familj.

Britney Spears, som är aktuell med TV dokumentären "Britney: For the record" som kommer att sändas i TV4 den 6 december, har sagt så här till UsMagazine angående hennes mål för 2009:
"Jag skulle vilja sluta oroa mig så mycket, för jag oroar mig hela tiden. Och att lära mig vara lyckligare, rent generellt. Jag måste lära mig att inte ta saker så allvarligt. Och att sluta bita på naglarna!"



125x125 Dart 1




iPodClassic3

Inga kommentarer: