tisdag 16 december 2008

Kärlek och jul på TV ikväll

Det finns väl ingen som fortfarande inte har sett Titanic med Kate Winslet och Leonardo DiCaprio? Någon? I så fall är det skärpning som gäller och att ta fram julgodiset (som ni väl har bakat vid det här laget?) och krypa ner i soffan kl.21 ikväll och slå på TV3. För då visas denna underbara film igen. Jag har den på video men det är inte så ofta jag tittar på videofilm längre så jag ser fram emot ikväll.

En annan film som jag också har på video är Bodyguard med en på den tiden fräsch Withney Houston och Kevin Costner. Inte i samma klass som Titanic förstås men även den en 90-tals klassiker som gör en lite kärleksvarm i magen. Filmen visas på Kanal5 kl.21 ikväll.

För er Äntligen hemma fans så är det julbord och julpynt som gäller ikväll. Hmmm...jag får nog zappa.

Kolla in hela kvällen tablå och gör din egen tablå med dina favoritkanaler på Tvsajten.se.

Inga kommentarer: