tisdag 6 januari 2009

Årets TV tittare och 13 snart 30

Såg på programmet Årets TV tittare igår och efter att jag vant mig vid att Christine Meltzer var (rätt så) allvarlig så var programmet rätt bra. Kanske för att det innehöll mitt favoritämne TV.
Jag och min man hade en tävling om vem som svarade mest rätt och jag vann rätt så överlägset (men sen så gillar han inte Bonde söker fru, Ensam mamma söker...osv heller och läser knappt aldrig min blogg heller för den delen...).
Att programmet supportrar Plan är ju också bra. Stödjer själv ett fadderbarn genom dem.

Såg även på 13 snart 30 med Jennifer Garner och måste säga att det är så härligt att se sådana filmer ibland. Filmer som bara är glada, härliga och handlar om en, förhållandevis, god värld. Filmer där man inte behöver tänka så mycket, och inte känna så mycket heller förutom ett leende på läpparna då och då. Jennifer Garner är så charmig och vacker! Jag blir glad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst är det härligt med såna filmer där man kan tillåta sig själv att bara koppla bort hjärnan en stund =)