tisdag 6 januari 2009

Hej då mina vänner!

Jag tycker det är så tråkigt så tråkigt så tråkigt men tyvärr så kommer jag avbryta mitt skrivande. I alla fall för ett tag. Får se om jag kommer tillbaka längre fram...

Jag visste att det antagligen skulle bli så, har varit i tankarna ett tag. Jag har dragit mig för det men nu har jag tagit beslutet. Känner mig ledsen eftersom det har varit så otroligt otroligt roligt.
Kanske ses vi om ett tag igen och ni som jag brukar kika in till kommer jag fortfarande kika in till.

Tack tack tack tack tack tack Lord Parzifal för att du har gjort min sida så fin!!!!!!!!!!
Förhoppningsvis kommer jag att skriva på den sen igen.

Kramar
The Bride

10 kommentarer:

Anonym sa...

nej men vad trist! Jag har verkligen gillat din sida!

The Bride sa...

Tack, vad glad jag blir att du skriver det.
Kanske kan jag få tillfälle att börja igen sen men just nu måste jag ta en paus i alla fall.

Josefine sa...

NEEEEJ!
Kommer verkligen att sakna My Taglines by The Bride

Bloggullet sa...

Så trist, nu när jag kommit till din sida. Jag hoppas du fortsätter besöka mig så vi kan diskutera lite teve, filmer och allt möjligt. Säj till när du börjar skriva igen.
Kramar

The Bride sa...

Tack snälla ni :*

Kommer fortsätta kika in i era blogga så klart.

Jag hoppas att jag ska få tid till att skriva så småningom igen. Känns ledsamt och tomt utan bloggen...och det kliar i fingrarna när jag ser alla bra program som ska börja till våren.

Anonym sa...

Snyft

Sara sa...

Åh, tråkigt tråkigt.

LordParzifal sa...

Jag lägger upp texter på poeter.se nu men det är samma texter som mina andra texter men kan vara kul att titta in då och då, mina länkar jag skaffat där med människor som skriver samma saker ungefär har mycket bättre och snällare texter än jag har, där finner du nog ro och rekreation, så du kan återhämta krafter och komma tillbaks lite tidigare menar jag, annars funkar redbull eller rom and coke

parz är inte dum, mina altrusitiska handlingar har alltid ett syfte om än gott

Du kan få en Uma Thurman avatar när du kommer tillbaks.
se där ännu en morot, sa Ior.

Be well,
LPWJ

Anonym sa...

OJ NEEEJJJ, o jag som just hittat dig.
Hoppas du mår bra o hoppas hoppas du kommer tibax snart!
kram

Hemma hos Klara... sa...

God fortsättning på det nya året! Ja, vi syns på KF, där kikar jag in ofta men hinner liksom inte med och skriva. Försöker hänga med lite i alla fall :)Lycka till med dina nya projekt!

Kram Helena