måndag 5 januari 2009

Barnvakt please...

Kan jag inte få barnvakt nu snälla så att jag kan gå och se Australia på bio. Vill vill vill!

En annan film jag väldigt gärna vill se, som har premiär i dagarna, 9:e januari (IMDB som angav den 12:e hade fel...igen...) närmare bestämt, är Changeling. Jag har tidigare skrivit om filmen här och här.
Dock kommer den antagligen vara väldigt smärtsam att se på. En mamma som förlorar sitt barn och inte blir betrodd kommer säkert skära i mitt hjärta. Bara trailern får det att sticka till i mig. Jag hoppas på ett lyckligt slut.

2 kommentarer:

Jessika - sa...

Angående den andra filmen (inte austraila), är inte det den där hon sen får tillbaka sitt barn? Men så säger hon att det inte är han? eller är jag helt fel ute? :P Såg nämnligen en trailer på den filmen, men kommer inte ihåg titeln. :P

The Bride sa...

Ja, det stämmer. Det är den. Den baseras på en sann historia.