lördag 3 januari 2009

Gynning på Nyhetsmorgon

Såg på intervjun med Carolina Gynning imorse på Nyhetsmorgon och det var härligt att se henne så äkta som hon kändes där med Lasse.
De gånger jag har tittat in i hennes blogg har jag blivit lite less då det är så mycket "sexigt posande" som känns så...ointressant. Den sidan hon visade upp idag var mycket mer intressant.

Jag tyckte att det syntes att hon var lite nervös och att hon gärna ville att det skulle bli bra. Hon tänkte igenom sina svar. Hon talade bland annat om att föräldrar till tonåringar som gör revolt måste se till att ha en nära kontakt med sina barn. Det bästa var trots allt när hon sa att hon bara ville uppfattas som en godhjärtad person.
Det är en sund inställning tycker jag.

Ni kan se intervjun här.

4 kommentarer:

Bloggullet sa...

Jag håller med om att hon mest poserat på bloggen, jag kollade för jag trodde hon skulle berätta om sin ångest och sånt. Nu är det ju mest fjortisfester och halvklädda bilder. Kul att kunna diskutera tv med någon, såg du Dubbelgångaren igår?
Kram

The Bride sa...

Nej, jag såg inte den? Var den bra?
Jag tittade på The life of David Gale på TV4 men det var så irriterande för jag missade de sista 15 minuterna...Hade satt TV:n på paus men så stängdes pausen av och den bytte kanal (vår box är lite knepig ibland). Så jag fick aldrig se slutet... :-/ Hoppas nu att den ska komma på TV4 film. De brukar ju göra så ibland...

Bloggullet sa...

The life of David Gale har gått flera gånger, det är kanske på tv1000 som vi har.Har sett filmen, dock har jag glömt hur den slutade. Dubbelgångare var bra, gillar franska filmer och polisen var rejält mumsig, en av de snyggaste jag sett på länge.
Kollar du på Stjärnorna på ar? Jonas Gardell var häftig i senaste avsnittet.
Kram

The Bride sa...

Nej, jag irriterar mig jättemycket över att jag har missat Stjärnorna avsnitten. Har inte riktigt förstått när de går. Ska se om jag kan kika in några repriser eller om svt har dem på webben....