tisdag 18 augusti 2009

Sofia Wistam: Reneé har inte gjort ett program i år

De nominerade för årets Kristallen är klara. Bland årets dramaprogram känner jag bara till Wallander. Ska jag gå och skämmas nu, jag som har en TV-blogg och allt? Svt innehåller inte mina favoritkanaler tyvärr. Jag äter kommersiellt. Eller så illa är det nog inte, eller jo, kanske. (Fast "Himlen kan vänta" gillar jag). Någon får gärna berätta för mig vilka Familjen Babajou är om ni vill...

Sofia Wistam är nominerad för bästa kvinnliga programledare. Jag hörde henne på Rix fm idag och hon ville gärna att folk skulle rösta på henne. För allt hon har gjort, för gammal trogen tjänst eller något sådant. Hon påpekade att Renée var duktig men faktiskt inte gjort något program i år. Jag röstar nog på dig Sofia för den trogna tjänsten, annars vill jag gärna ge en Kristall till Carina Berg. Antagligen blir det nog hon som får den.

Inga kommentarer: