fredag 28 augusti 2009

Pinsamt, pinsamt och pinsamt.

Mer om Kristallengalan.

Hur pinsamt var inte Camilla Läckberg och Robinson Martins försök att vara roliga förresten? Visst, ambitiöst att anstränga sig men det gick rakt över huvudet på publiken och jag rodnade här i TV-soffan.

Rickard Olsson frågade i inledningstalet varför han fick vara programledare för Kristallen. Det undrar verkligen jag också. De finns så många som skulle gjort det bättre. Robin Paulsson till exempel.

Bäst hittills är Torsten Flinck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med!!!Thorsten var bäst!Dumt av program ledaren att håna thorsten när han sa-vi ses på efterfesten thorsten!han menade så klart att thorsten var en suput!detta sades inte till någon anan under hela kvällen.

LordParzifal sa...

Ja de härmar väl Oscarsgalan, där Jack är hedersgästen alltid de driver med o han flinar, den enda med tre Oscars så jag hade också skrattat åt försök till skämt på ens bekostnad då,

nu får du kamma länken till din nya förresten, den går tillbaks till ens egen hemsida som den är nu; jag tror du satt in ett @ ist f en .

=)

jag såg aldrig kristallen dels för den gick på SVT dels för att den innehöll alla program o personer jag försöker undvika...

Du nämnde några av våra "bästa skådisar o författare" så njaaeeuu tittar hellre på en rerun av whole ten yards på fyran

så ja det är sant T F är på en nivå för sig
Kom också att tänka på att Beck var kulare förr med Kjelle Bergquist i Persbrandts roll, ljusår bättre

Tror alla vant sig med att musik o film/TV ska vara halvbra
men det ser man ju direkt att det finns kvalite om man inköper en DVD eller 7 boxar med Bläckfisken som jag gjort i sommar (dessutom kom ett par TV filmer 01-02 som inte var med) eller ser en filmkanal med klassiker (läs 80-tal)

Be well,
LPatrikWJ

The Bride sa...

Hej LordParzifal! Kul att se dig igen. =)
Tack för tipset om att länken var fel. Hade jag missat.
Bläckfisken...den kanske man skulle kolla in. Har fått lite ont det senaste av för mycket blod, mord och elände bara. Behöver lite glädje känner jag.
7 boxar var inte dåligt! Men sommaren var ju regnig.